Gyakran ismételt kérdések
Rendeléssel kapcsolatos információk
Ügyfélszolgálatunk készséggel áll rendelkezésére a +36 1 44 33 699-as telefonszámon.
Nem sikerül regisztrálni az oldalra
Nézze át, hogy megfelelően került-e kitöltésre a regisztrációs űrlap. A rendszer addig nem engedi tovább lépni, amíg helytelenül kitöltött mezőt észlel, ezt segítségképp pirossal jelzi.
Ha minden mezőt helyesen kitölt, utána a rendszer automatikusan küldi Önnek az aktiváló e-mailt, amivel regisztrációját megerősítheti.
Ha nem kapja meg, akkor ellenőrizze a Spam mappát, vagy amennyiben Gmail fiókja van a Promóciók mappát.
Tudom-e módosítani vagy törölni a már leadott rendelésemet?
Amennyiben a csomag még nem került feladásra vagy kiszámlázásra, akkor tud módosítani rendelésén. Email-ben vagy telefonon jelezheti, ha módosítani szeretne a rendelésen, vagy valamilyen oknál fogva elálna tőle.
Ha esetleg meggondolja magát rendelésével kapcsolatban, keresse bizalommal ügyfélszolgálatunkat.
Mi van akkor, ha nem vagyok elégedett a termékkel?
Bontatlan termék esetén 14 munkanap áll rendelkezésre a visszaküldésre, a pénz- visszafizetési garancia érvényesítésére.
Van-e fizikai üzlete a primanatura.hu-nak?
Termékeink megvásárolhatóak kiemelt bioboltokban, viszonteladó partnereinknél.